Printfriendly

Sałatka krabowa z kukurydza

Miałam ochotę na sałatkę krabową, lecz w nieco innej postaci niż prezentowałam wcześniej.  Zdecydowałam się nieco ją wzbogacić i sprawić, aby była bardziej sycąca. Dlatego też dodałam jajko i kukurydzę - rezultat -  smakowity . Polecam!

Sałatka  krabowa z kukurydza



Składniki:
  • 1 opakowanie paluszków krabowych
  • 2-3 jajka (w zależności od wielkości)
  • pół zielonego ogórka 
  • pół puszki kukurydzy
  • 2 łyżki majonezu
  • sól, pieprz
Przygotowanie:

Paluszki krabowe pokroić w niezbyt grube plasterki, jajka ugotować na twardo, przestudzić i pokroić w kostkę średniej wielkości, obranego ogórka pokroić w drobną kosteczkę. Wszystkie składniki delikatnie wymieszać z majonezem, doprawić solą i pierzem.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger