Printfriendly

Jedzonko do pracy #6

Od pewnego czasu nie pojawiały się na blogu zestawy śniadaniowo - obiadowe na wynos ponieważ, najpierw byłam na urlopie, następnie chorowałam, a później dochodziłam do siebie i byłam kompletnie wybita z rytmu, nie miałam czasu na przygotowywanie jedzenia, na robienie zdjęć, ani na pisanie postów, jednym słowem na nic. Na szczęście wszystko się unormowało i wróciło do normy, dzięki czemu znów mogę napełniać moje pudełeczka jedzonkiem do pracy. 

Śniadanie: Serek wiejski z ananasem.
Lunch: Tortille z pastą z tuńczyka i kukurydzy

Jedzonko do pracy

Wiem, że serek wiejski pojawia się często, ale to badzo łatwe i szybkie w przygotowaniu danie, a jednocześnie bardzo smaczne i zdrowe. A serek z ananasem to moje odkrycie roku! Jest po prostu przepyszny! Wypatrzyłam go sklepie, ale oczywiście można taki przygotować samemu, do tego odrobina przyprawy cury - niebo w gębie! 
Lunch, równie prosty i szybki, ale smaczny i sycący. Polecam! 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger