Printfriendly

Zapiekane tortille z mozzarella, pomidorem i zielonym pesto

Postanowiłam uwolnić Was od natłoku pierniczków, ciast, pierogów, zup grzybowych i innych świątecznych potraw i zaproponować fantastyczna przekąskę, która w większej ilości może stanowić doskonałą kolacje lub lunch. Dzięki temu, że jest bardzo prosta i szybka w przygotowaniu, z pewnością idealnie nada się na te bardzo zabiegane i zapracowane dni.
Przepis na te cudowne zapiekane tortille z mozzarellą, pomidorem i zielonym pesto podpatrzyłam jakiś czas temu u brata K. Były one tak cudowne, że zaraz po powrocie przygotowałam je u siebie, a teraz postanowiłam się nimi z Wami podzielić.


Zapiekane tortille z mozzarella, pomidorem i zielonym pesto

Składniki:
  • 4 tortille
  • mozzarella pokrojona w plastry
  • duży, dojrzały pomidor, pokrjony w plastry
  • zielone pesto (dobrej jakości)
  • sol, pieprz

Zapiekane tortille z mozzarella, pomidorem i zielonym pesto








Przygotowanie:

Tortille posmarować pesto, środku placka ułożyć plastry mozzarelli, a na niej pomidora, posolić i popieprzyć. Tortille zrolować, zaginając brzegi do wewnątrz. Zapiekać w piekarniku przez kilkanaście minut, aż tortille lekko się przyrumienia. Ja zapiekłam je na elektrycznym grillu, dlatego są nieco spłaszczone;) Gotowe! Szybkie, proste, pyszne!

Zapiekane tortille z mozzarella, pomidorem i zielonym pesto

Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, wyglądają przepysznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ale rewelacyjny pomysł a połączenie tych smaków fantastyczne:)
    pozdrawiam: www.martawkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno dzisiaj spróbuję, wyglądają apetycznie i to są moje klimaty 😋

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger