Printfriendly

Raffaello z łososia

Dziś postanowiłam przedstawić Wam bardzo ciekawą, smaczną i elegancką przekąskę, idealną na świąteczny stół, jednak bez względu na okazję, Wasi goście będą nimi zachwyceni. Co więcej rafaello z łososia jest niezwykle proste i szybkie w przygotowaniu, natomiast smakuje rewelacyjnie. Polecam!


Raffaello z łososia


Składniki:
  • 200g wędzonego łososia 
  • 150g serka Philadelphia
  • sok z połowy cytryny
  • wiórki kokosowe
  • sól, pieprz


Raffaello z łososia

Przygotowowanie:


Łososia delikatnie zmiksować, skropić sokiem z cytryny, następnie dokładnie wymieszać z serkiem Philadelphia. Uformować kuleczki wielkości kęsa lub nieco większe, obtoczyć je w wiórkach kokosowych. Gotowe! Przed podaniem można je schłodzić w lodówce, będą sztywniejsze.


Raffaello z łososia
 
Smacznego!


  Jajka na Wielkanoc

8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie smak tych kulek - łosoś i kokos, hmm.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! odważny i ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie fajne i podzielne kąski. Ja piekłam w kokosie mintaja też był dobry. Mąż twierdził że za delikatny, ale on się nie zna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie to zestawienie bardzo smakuje:) Polecam i jestem pewna, że mężowi rónież zasmakuje ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam łososia, uwielbiam kokosa, chyba skouszę sie na połączenie tych 2 smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! jestem pewna, żę będzie smakować :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger