Printfriendly

Muffinki z borówkami

Ostatnio miałam w lodówce jeszcze trochę borówek, postanowiłam więc zaszaleć i przygotować muffinki z borowkami. Skorzystałam z przepisu ze strony moje wypieki. Przepis jest prosty i niezbyt wymagający, muffinki wyszły smaczne, choć nieco mało słodkie, no i oczywiście za mało mi urosły:( Chyba wkładam zbyt mało sera do moich wypieków. Mam nadzieję, że Wam wyjdą ładniejsze ;) 

Muffinki z borówkami

Składniki:
  • 300g mąki pszennej
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1 łyżecza sody oczyszczonej
  • 80g brązowg cukru
  • 1 jajko
  • 125ml oliwy
  • 250g jogurtu naturalnego
  • 150-280g borówek

Muffinki z borówkami

Przygotowanie:

Suche składniki: mąkę, proszek do pieczenia, sodę oczysczoną i cukier wymieszać w jednej misce. W drugiej misce wymieszać składniki mokre: oliwę, jajko i jogurt. Mokre składniki wlać do suchych i szybko wymieszać widelcem, dodać borówki i delikatnie wymieszać z ciastem. 
Piekarnik nagrzać do 190 stopni. Papilotki ułożyć w formie do muffinek i napełnić ciastem do 2/3 wysokości. Piec przez 25-30 minut do tzw. suchego patyczka. 


Muffinki z borówkami


Muffinki z borówkami

Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger