Printfriendly

Słowo wstępne

W internecie jest obecnie mnóstwo różnego rodzaju blogów kulinarnych (wiem bo przeglądałam je zanim zdecydowałam się stworzyć własny), jednakże mimo tego postanowiłam założyć taki właśnie blog i podzielić się z Wami moimi kuchennymi przygodami. 
Jak sugeruje tytuł, będę tu zamieszczała zupełnie zwyczajne, codzienne przepisy, choć czasem pewnie trafi się jakaś bardziej wyszukana i wyrafinowana potrawa. Jednak głównie będą to dania przyrządzane szybko, łatwo i prosto, najczęściej wieczorem po powrocie z pracy.
Mieszkając od kilku lat w Szkocji zapoznałam się z potrawami z różnych części świata, a dostępność przypraw i produktów sprawiły, że zaczęłam gotować w nieco innym stylu - zdecydowanie odaliłam się od typowej polskiej kuchni (choć np. na jutrzejszy obiad planuję młode ziemniaczki z jajkiem sadzonym i mizerią;) przepisu chyba nie muszę podawać?) W związku z tym znajdą sie tutaj przepisy na dania z całego świata, szczególnie zaś kuchni azjatyckiej, która szczególnie przypadła mi do gustu. 

Mam nadzieję, że z chęcią, przyjemnością i cieknącą ślinką będziecie zaglądać na ten blog, a może także sami spróbujecie uwarzyć coś według moich receptur.

Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger