środa, 1 marca 2017

Jedzonko do pracy #53

Witajcie!
Tak się złożyło, że przez cały tydzień nie udało mi się dodać żadnego innego wpisu, dlatego będą dwa zestawy jedzonka do pracy pod rząd. Na szczęście z przygotowywaniem pudełek z jedzeniem na wynos idzie mi całkiem dobrze, dzięki czemu mogę pokazać Wam mój kolejny zestaw.
Jeżeli macie ochotę poczytać nieco więcej o moich zestawach jedzonka do pracy, jak i kiedy je przygotowuje, jakie mam pudełka i o moich ulubionych potrawach, które często pojawiają się w moich lunchboxach, to zapraszam was do Malwiny, która poprosiła mnie do przygotowania wpisu gościnnego na jej bloga Filozofia Smaku.

Śniadanie: Frittata z łososiem

Lunch: Grillowana pierś z kurczaka w przyprawie libańskiej 7 smaków (ras-el-hanout), ryz smażony z jajkiem i groszkiem, brokuł, pomidorki.




bento, lunchbox, jedzonko do pracy, co do jedzenia do pracy,



Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Ten zestaw wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Aż się głodna zrobiłam :) Oba dania wyglądają przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i polecam wypróbować:)

      Usuń
  3. Ta frittata bardzo apetyczna. Chętnie zajrzę do Malwiny poczytać o Twoich lunchboxach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i motywujące.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...