Printfriendly

Wygrana!

Muszę się pochwalić!
Wczoraj dowiedziałam się, że moje tartletki z jajkiem i bekonem wygrały konkurs w tartaletkowej akcji organizowanej przez Basię z bloga Skrytożercy!
Dodając tartaletki do tej akcji w ogóle nie brałam pod uwagę konkursu, po prostu dodałam je do ciekawej akcji, chcąc aby mój przepis trafił do szerszej publiczności. Jakież było moje zdziwienie, gdy zajrzałam do podsumowania akcji (po zaproszeniu przez organizatorkę) i w wyróżnionym miejscu zobaczyłam nazwę mojego bloga! Naprawdę nie byłam pewna czy chodzi o mnie i musiałam kliknąć link przekierowujący, aby się o tym upewnić;) Ale faktycznie okazało się, że prowadzi on do Codziennego Gotowania
Niezmiernie cieszę się z tego wyróżnienia, jestem bardzo uradowana, że moje tartletki wzbudziły takie zainteresowanie, że przyciągnęły uwagę i tak spodobały się szanownemu jury. 
Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować jurorom, organizatorce akcji, jak i pozostałym uczesnikom akcji, ponieważ wszystkie tartletki były wspaniałe! 

A tę oto książkę można było wygrać, co prawda jeszcze jej nie otrzymałam, ale z niecierpliwością oczekuję przesyłki. Z pewnością przygotuję z niej wiele wspaniałych potraw, którymi nie omieszkam się z Wami podzielić.



Dziękuje i pozdrawiam! 

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger