Printfriendly

Jajecznica z chorizo

Sobotnie śniadanie


Już dawno nie robiłam jajecznicy, a jeszcze dawniej na blogu nie było na żadne takie danie przepisu. Dlatego też dziś postanowiłam przygotować jajecznicę z chorizo. Ostatnio bardzo polubiłam tę hiszpańską kiełbaskę i postanowiłam dodać ją do jajek. W ten sposób powstała bardzo smaczna, lekko pikantna jajecznica. Polecam!  


jajecznica, jajecznica z chorizo, chorizo, śniadanie,

Składniki
  • pół laski pikantnego chorizo
  • 1 mała cenula
  • 1 ząbek czosnku
  • 5 jajek
  • sól, pieprz

jajecznica, jajecznica z chorizo, chorizo, śniadanie,

Przygotowanie


Chorizo pokroić na plasterki i wrzucić na rozgrzaną patelnię. Poczekać aż zacznie wytapiać się z niego tłuszcz, zmniejszyć ogień. Dodać drobno pokrojoną cebulę i czosnek. Wymieszać i smażyć aż cebula się zeszkli, a chorizo będzie przypieczone. Wbić jajka, doprawić solą i pieprzem, delikatnie wymieszać i poczekać aż się lekko zetną, wymieszać ponownie i smażyć do chwili uzyskania pożądanej konsystencji. Natychmiast podawać z ulubionym pieczywem. 

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger