Printfriendly

Jedzonko do pracy #64



Witajcie!

Wpis z zestawem jedzonka do pracy miał ukazać się tydzień temu, ale niestety w ubiegłym tygodniu absolutnie nie miałam weny na gotowanie. Chyba było za ciepło. Muszę przyznać, że lato dało o sobie znać nawet w Szkocji! 
Dzisiejszy zestaw jest może nieco monotematyczny, bo i do śniadania i do lunchu dodałam bób i pomidorki, ale trzeba z nich korzystać, póki sezon trwa, poza tym taki zestaw jest niezwykle smaczny ;) Mam nadzieję, że mój dzisiejszy zestaw przypadnie Wam do gustu i wykorzystacie te pomysły u siebie ;) 

lunchbox, bento, co do jedzenia do pracy,

Śniadanie


Frittata z bobem i pomidorkami


Lunch:


Makaron z bobem i pomidorkami w sosie z jogurtu greckiego, z dodatkiem soku z cytryny i papryczki chilli.

Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger