Printfriendly

Jedzonko do pracy #67

Witajcie!

Dziś troszkę późno, ale jest mój ostatni zestaw jedzonka do pracy. Tym razem postawiłam na proste i szybkie w przygotowaniu dania, które są jednak niezwykle smaczne. Ostatnio, gdy wracam do domu po pracy, jestem bardzo zmęczona i senna, jednak po krótkim odpoczynku wracam do żywych i około 21 jestem pełna energii i wtedy zabieram się do gotowania i szykowania jedzenia do pracy na następny dzień. Wczoraj zdecydowałam się na zrobienie frittaty z papryką i kurczaka na sposób indyjski z trzema sosami to jest to co lubię! :) 


Śniadanie:


Frittata z papryką

Lunch:



Kurczak w marynacie z pasty curry i 3 sosy - ostra cebulka, miętowy i raita z ogórkiem (jeżeli jesteście zainteresowani na przepisy na te sosy, to dajcie znać, to przygotuję o nich wpis, bo sosy są bardzo smaczne, ale i banalne w przygotowaniu ;)).


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger