Printfriendly

Jedzonko do pracy #68



Witajcie!

Ponownie nastąpiła niewielka przerwa w serii z zestawami jedzonka do pracy, ale ostatnio mam jakoś tak sporo zajęć, dużo pracy, ze nie ma czasu i siły na gotowanie. Mam jednak nadzieje, ze teraz będzie trochę swobodniej i uda mi się przygotowywać więcej zestawów. Do mojego dzisiejszego lunchboxu wkradło się już trochę jesieni - dominują w nim warzywa, jest sycący i kolorowy. Taki zestaw jedzonka do pracy jest szybki do przygotowania, smaczny i zdrowy. Polecam!


co do jedzenia do pracy

Śniadanie:

Zapiekanka warzywna 

Lunch:

Kasza gryczana z porem i zielonym groszkiem (chcecie przepis?)

Przekąska

Pieczone bataty

Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger