Printfriendly

Krem selerowy

O przygotowaniu takiej zupy myślałam już od dawna, jednak jakoś nigdy się nie składało. Po świętach zostało jednak trochę warzyw, w tym wielki kawałek selera, postanowiłam więc ugotować tę zupę.  
  • duży korzeń selera
  • średnia cebula
  • kawałek świeżego imbiru
  • duży ząbek czosnku
  • tymianek
  • 500ml bulionu warzywnego
  • 1 duża dojrzała gruszka
  • sól, pieprz
  • olej z chili
Drobno posiekaną cebulę, czosnek i imbir przesmażyć na oleju, ja użyłam oleju z chili, ponieważ chciałam dodać tej zupie nieco pikanterii. Gdy cebula zmięknie, dodać pokrojonego w kostkę selera, zalać bulionem i powoli gotować pod przykryciem. Po około 15 minutach dodać gruszkę. Gotować do miękkości. Doprawić do smaku solą i pieprzem. Zmiksować i podawać. 



Smacznego!


1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger