Printfriendly

Jajecznica z fetą

Podczas weekendu, gdy człowiek się nie śpieszy, można przygotować sobie jakieś smaczne śniadanko. U mnie najczęściej są to wariacje z jajkami. Dziś chciałabym zaproponować wam kolejną wersję popularnej jajecznicy. Tym razem zrobiłam jajecznicę z fetą, choć połączenie może wydawać się szalone, ser feta nadaje jej charakterystycznego, kwaskowego smaku - dla mnie rewelacja! Polecam!


Jajecznica z fetą

Skladniki:

  • 2-3 jajka
  • pół opakowania sera feta
  • mała cebula
  • pieprz
  • maslo
Przygotowanie:

Na maśle przesmażyć drobniutko posiekaną cebulkę, gdy się zrumieni dodać pokrojoną lub pokruszoną na drobne kawałki fetę. Smażyć na niewielkim ogniu aż ser się roztopi. Wbić jajka, delikatnie wymieszać, poczekać aż jajka zetną się do pożądanej konsystencji. Doprawić (raczej nie solić, bo ser jest słony) i od razu podawać.


Smacznego!

5 komentarzy:

  1. Muszę wypróbować, smak na pewno ciekawy:) Moje ulubione połączenie to jajecznica z pomidorami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, ze takiej jeszcze nie probowalam? Koniecznie musze to zmienic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli tylko lubicie fetę, to koniecznie, koniecznie musicie spróbować!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawałem już różne dodatki do jajecznicy ale fety jeszcze nie, na pewno kiedyś spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszna jajecznica, ale ja na pół kostki fety daję 4-5 jajek, inaczej byłaby za słona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger