Printfriendly

Herbata z miętą

Po raz pierwszy piłam herbatę z mięta w Tunezji i muszę przyznać, że niezmiernie mi ona smakowała. Była po prostu przepyszna. Bardzo słodka, miętowa, ale dzięki temu niezmiernie orzeźwiająca, wspaniale gasi pragnienie. W krajach arabskich taką herbatę pija się o każdej porze dnia, często serwowana jest na powitanie gości, ale także do zwykłego posiłku. Polecam ja szczególnie na letnie dni.
Z Tunezji przywiozłam także tradycyjne szklaneczki w których pija się tam herbatę. Więcej o moich kulinarnych pamiątkach z podróży i o tym co zazwyczaj przywożę z wakacji możecie przeczytać w osobnym wpisie.

Herbata z miętą
Składniki:
  • 4 łyżeczki czarnej herbaty
  • 4-5 łyżeczek cukru
  • kilka gałązek mięty
  • wrzątek
Przygotowanie:

Do dzbanka wrzucić kilka gałązek mięty, herbatę i cukier, zalać wrzątkiem. Parzyć przez kilka minut. Do szklaneczek włożyć po gałązce mięty i zalać herbatą.

Herbata z miętą



Herbata z miętą


Herbata z miętą

Smacznego!


Przepis na tę wspaniałą herbatę dodaję do festiwalu kuchni arabskiej
VI Festiwal Kuchni Arabskiej

1 komentarz:

  1. Chętnie skosztowałabym takiej herbatki i tak pięknie podanej :-)
    Zapraszam na mojego bloga :-)

    www.kuchniaipodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger