Printfriendly

Podsumowanie akcji kulinarnej - kuchnia szkocka


Przez ostatni miesiąc trwała szkocka akcja kulinarna. Poprzez tę akcję chciałam rozpropagować dania kuchni szkockiej, które różnią się nieco od kuchni brytyjskiej. Szkocja może poszczycić się wieloma produktami i potrawami charakterystycznymi tylko dla tego regionu. Chciałam także, abyśmy poznały się nieco bliżej - szczególnie mam tu na myśli blogerki kulinarne mieszkające na Wyspach. Częściowo mi się to udało, bo poznałam kilka nowych, bardzo ciekawych blogów. 


akcja kulinarna


Niestety frekwencja w akcji nie była zbyt duża, a szkoda bo można było przygotować kilka na prawdę fajnych dań ;)
Mimo tego nie zniechęcam się i zamierzam przeprowadzić tę akcję ponownie za rok. Mam nadzieję, że wówczas więcej osób podejmie się wyzwania, przekona się do kuchni szkockiej i weźmie udział w akcji. Myślę, że w przyszłym roku przeprowadzę akcję w nieco późniejszym terminie (maj-czerwiec), aby można było skorzystać z wiosennych, sezonowych produktów (np. szparagi, rabarbar, truskawki).


kuchnia szkocka

W akcji pojawiły się następujące przepisy przygotowane przez autorki sześciu blogów:


Gulasz z jelenia - Kulinarne Fantazje Marioli

Szkockie ciastka owsiane - Smakołyki Angeli
Szkockie tattie scones - Kryzysowa Książka Kucharska

Szkocki keks - Dundee Cake - Smakołyki Angeli

szkocka akcja kulinarna

Natomiast na Codziennym Gotowaniu pojawiły się następujące przepisy z kuchni szkockiej:





Poza tym przygotowałam także wpis o szkockich ciekawostkach kulinarnych, czyli o daniach które mogą wzbudzić grozę. Polecam lekturę!

Jak tak teraz patrzę na listę przepisów, które udało mi się przygotować, to wygląda ona dość imponująco i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona. Zdecydowanie nie mogę doczekać się kolejnych edycji akcji - kuchnia szkocka!

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Wspaniała akcja, niestety nie miałam czasu bardziej się nią zająć, założone przeze mnie akcje w tym samym czasie mnie dodatkowo pochłonęły. Nie ważne, że frekwentacja niska, ilość przepisów jest imponująca. Dziękuję za jej założenie i czekam na kolejną edycję ;-), mam nadzieję że wtedy będę mogła poświęcić jej więcej czasu... :) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dodanie przepisów do akcji ;) Cieszę się, że Ci się podobała i mam nadzieję, że dołączysz również w kolejnej edycji ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Akcja super, tylko miałam zbyt mało czasu, pozdrawiam i czekam na za rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością wzięłam udział w akcji ;-) ps. chyba źle się podlinkował mój wpis o szkockim gulaszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i mam nadzieję, że dołączysz również do kolejnej edycji ;)
      PS. link ju poprawiłam ;)

      Usuń
  4. Żałuję, że nie udało mi się nic przygotować na Twoją akcję. Mam nadzieję poprawić się w kolejnej edycji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger