Printfriendly

Jedzonko do pracy #63

Witajcie!

Czy Was też wszelkie wyjazdy tak rozpraszają, że później nie możecie się zebrać i wrócić na normalne tory? Ja tak mam po każdym wyjeździe i potrzebuję co najmniej kilku dni, jeżeli nie tygodnia, aby zacząć normalnie funkcjonować ;) Mimo tego lubię wyjeżdżać i odwiedzać nowe miejsca. Już wkrótce, w podsumowaniu czerwca, napiszę kilka słów o mojej ostatniej wycieczce na Maltę, a tymczasem zapraszam do zajrzenia do mojego pudełka z lunchem do pracy. 
Ponownie przygotowałam placuszki jogurtowe, które są niezwykle proste i szybkie do zrobienia oraz spaghetti z pieczonymi pulpecikami drobiowymi i sosem pomidorowym.
Mam nadzieję, że mój dzisiejszy zestaw Was zainspiruje i że  podobne danie przygotujecie je do własnych pudełek.

lunchbox, bento, jedzonko do pracy

Śniadanie:


Placuszki jogurtowe z owocami.


Jak przygotować placuszki jogurtowe?


200ml jogurtu naturalnego
1 jajko
100g mąki
0,5 łyeczki sody 
szczypta soli
szczypta cukru

Wszystkie składniki przełożyć do miski i dokładnie wymieszać widelcem. Ciasto powinno mieć dość gęstą, półpłynną konsystencję. 
Patelnie rozgrzać i nasmarować olejem. Ciasto nakładać na patelnię dużą łyżką stołową. Smażyć po około 2 minuty z każdej strony lub do czasu aż będą rumiane. 
Podawać z jogurtem, ulubionym dżemem, cukrem pudrem i/lub owocami.


Lunch:


Spaghetti z pulpecikami drobiowymi w sosie pomidorowym.


 Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger