Printfriendly

Jajka w ramce

Natknęłam się na ten prosty lecz efektowny sposób serwowania jajek na jakiejś anglojęzycznej stronie i bardzo mi się on spodobał. Jest to zwykłe jajko sadzone, lecz podane w ciekawej formie i to właśnie przykuło moją uwagę;) Jajka w ramce to super pomysł podania tradycyjnego jajka sadzonego. Polecam! 

Jajka sadzone w ramce

Skladniki:
  • 4 jajka
  • 1-2 duże papryki, kolor wg uznania
  • sól, pieprz, czerwona papryka
Przygotowanie:

Papryki pokroić w poprzek, tak aby powstały obręcze o szerokości około centymetra. Położyć na rozgrzanej patelni, delikatnie wbić do środka jajka, smażyć pod przykryciem na małym ogniu aż białko na wierzchu się zetnie. Poprószyć sola, pieprzem i papryką wg uznania.
Podawać z sałatką z zieleniny. Szczególnie polecam sałatkę z rukwi wodnej z dressingiem miodowo - balsamicznym.

Jajka sadzone w ramce

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Nazwa mnie rozczula, jajka w ramce :-) Piękne kolory w dodatku - takie smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarze:) Jajeczka są naprawdę bardzo efektowne. Polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger