Printfriendly

Wiosenne farfalle ze szparagami

Mimo połowy kwietnia, nadal jakoś nie czuć wiosny, dlatego też postanowiłyśmy spróbować przywołać ja przygotowując pyszne, wiosenne danie z kuchni włoskiej.
Ja zdecydowałam się na makaron z zielonymi warzywami - szparagami, groszkiem i bobem.
Takim oto wiosennym daniem zaklinałyśmy wiosnę razem z Zuzią , Panną Malwinną i Mopsem

makaron ze szparagami, danie ze szparagami, co zrobić ze szparagów,


Składniki:
  • porcja makaronu farfalle pełnoziarnistego (~150g)
  • kilka łodyg dymki
  • mały pęczek szparagów
  • pół kubka mrożonego zielonego groszku
  • pół kubka mrożonego bobu
  • 2 łyżki serka Philadelphia
  • 100ml śmietany
  • bazylia (u mnie łyżeczka suszonej)
  • sol, pieprz
  • masło do smażenia

makaron ze szparagami, danie ze szparagami, co zrobić ze szparagów,

Przygotowanie:


Makaron ugotować wg instrukcji na opakowaniu.
Szparagi pokroić na mniejsze kawałki i przesmażyć na maśle wraz z dymką.
Groszek i bób zalać wrzątkiem i odstawić na kilka minut. Bób obrać ze skórki i wraz groszkiem dodać do szparagów. Do warzyw dodać serek Philadelphia i śmietanę, doprawić solą, pieprzem i bazylią, dokładnie wymieszać, aby ser się rozpuścił. Dodać makaron i wymieszać, aby połączył się z sosem i warzywami. Natychmiast podawać.

makaron ze szparagami, danie ze szparagami, co zrobić ze szparagów,

Smacznego!

4 komentarze:

  1. Mam w planach taki zielony makaron. Czekam tylko na szparagi w przystępnej cenie. Dziękuję za podrzucenie pomysłu do wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, ze sie podoba;) I na prawde polecam, bo danie jest bardzo smaczne :)

      Usuń
  2. Mniam! Bardzo apetyczny ten makaron! Gdy tylko pojawią się szparagi i bób na targu, na pewno sobie zrobię! Dziękuję za wspólne gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do swiezego bobu jescze sporo czasu, mysle ze spokojnie mozna skorzystac z mrozonego, jest rownie dobry;) A co wiecej, przynajmniej u mnie, tanszy niz swiezy w strakach! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger