Printfriendly

Jedzonko do pracy #59


Witajcie!

Niektórzy mają wakacje, a inni muszą chodzić do pracy. Ja urlopowałam się w zeszłym tygodniu, dlatego na blogu nie pojawiały się wpisy, ale już w tym tygodniu jestem znowu w pracy i jak mam nadzieje zauważyliście udzielam się na blogu. A jak  Wam mijają letnie miesiące? 
Moja dzisiejsza propozycja na jedzonko do pracy jest bardzo prosta i szybka, mam nadzieje ze się Wam spodoba ;)

Śniadanie: Wrapy z jajkiem i awokado.

Lunch: Pulpeciki cynamonowe w sosie pomidorowym z ryżem.


bento, lunchbox

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wrapy zawsze świetnie się sprawdzają jako drugi posiłek w pracy. Mega smacznie je nadziałaś. No i piękne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) A wrapy bardzo lubię i często je sobie robię ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger