Printfriendly

Buraczki na sposób orientalny

Od jakiegoś czasu miałam w lodówce paczkę buraczków i zastanawiałam się co z nich przygotować. Pomysłów jak zwykle było sporo i tradycyjnie nie mogłam sie zdecydować. Ostatecznie postanowiłam przyrządzić coś w rodzaju sałatki z dodatkiem kiełków fasoli i słodko - kwaśnym dressingiem.


sałatka z buraczków z kiełkami fasoli


Składniki:
  • 2 buraki (ugotowane)
  • 0.5 puszki kiełków fasoli
  • kilka rzodkiewek
  • sezam
  • papryczka chilli
Dressing:
  • 1 łyżka miodu
  • 1 łyżeczka oleju sezamowego
  • 1 łyżeczka octu balsamicznego
Przygotowanie:

Przygotować dressing - wszystkie składniki dokładnie wymieszać i odstawić, aby się nieco "przegryzły"
Buraki pokroić w "zapałki" i położyć na talerzu, następnie ułożyć na nich kiełki fasoli i pokrojoną w słupki rzodkiewkę. Poprószyć sezamem i drobniutko pokrojoną papryczką chili. Polać dressingiem. Podawać. 

sałatka z buraczków z kiełkami fasoli

Smacznego!

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger