Printfriendly

Podsumowanie Czerwca


Valetta panorama

Ani się obejrzałam, a tu już nowy miesiąc! Czerwiec minął mi niezwykle szybko, a to głównie za sprawą wyjazdów i przygotowań do nich. W sumie dziwię się, że udało mi się w tym miesiącu dodać jakieś wpisy na bloga, a w tym kilka pomysłów na jedzonko do pracy!



Malta fontanna Trytona


Podsumowanie Czerwca


Czerwiec obfitował w wyjazdy. Pierwszy z nich to planowana od dawna Malta, a drugi to krótka wizyta w Polsce w związku z 40-tą rocznicą ślubu rodziców (!). 

malta uliczka

40=ta rocznica ślubu

W czerwcu nie pojawiły się u mnie żadne nowe gadżety, chyba w maju trochę poszalałam;) a tak na poważnie to po prostu nie miałam czasu chodzić po sklepach ;) Mam nadzieję, że lipiec będzie pod tym względem ciekawszy. 

malta rotunda

Najsmaczniejsze w Czerwcu


Jak już wspomniałam w czerwcu wróciłam do przygotowywania jedzenia do pracy. Na blogu pojawiło się kilka nowych pomysłów na lunchboxy i widzę że cieszą się one sporym zainteresowaniem. Docelowo raz w tygodniu (w środę) będę dodawać wpis z kolejnym zestawem jedzonka do pracy. Jak na razie jest to jeden zestaw, ale jak się rozkręcę, to może uda mi sie dodawać po kilka zestawów (takie podsumowanie tygodnia), tym bardziej że mam teraz większą motywację do ich szykowania, bo robię je także dla K.).

najsmaczniejsze w czerwcu


Plany na lipiec


W lipcu zamierzam dodać kilka przepisów z kuchni skandynawskiej oraz z kuchni bliskowschodniej, a to w związku z trwającymi przez ten miesiąc akcjami kulinarnymi poświęconymi tym kuchniom. Także na blogu będzie światowo ;)
Poza tym oczywiście zamierzam kontynuować przygotowywanie jedzonka do pracy - kolejny pomysł na lunchbox już jutro ;) 
Szkockie lato mam zamiar wykorzystać na lokalne wycieczki rowerowe. 

A jakie Wy macie plany na lipiec?

 Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger