Printfriendly

Jedzonko do pracy #72

Witajcie!

Po dłuższej przerwie wracam do blogowania i przygotowywania lunchboxów. Mojemu K. bardzo spodobały się pudełka z jedzonkiem do pracy i to mnie niezwykle motywuje. Dla mnie to też oczywiście lepiej i zdrowiej, niż kupowanie jedzenia na stołówce. K. codziennie dopytuje czy będzie coś do jedzenia, żeby mógł zabrać następnego dnia do pracy. Zdarza się jednak, że nie mam czasu, albo ochoty na gotowanie, bo ostatnio bardzo dużo się u nas dzieje. 

lunchbox do pracy



Śniadanie:

Jęczmienne kulki z burakiem i fetą

Lunch:

Chilli con carne z ryżem

Przekąska:

Hummus z pieczoną marchewką 


Do tradycyjnie przygotowanego hummusu (przepis w linku powyżej) dodajemy pieczoną marchewkę, równie dobrze sprawdzi się także marchewka gotowana z rosołu. 

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Wyglada super... a skad taki lunch-boxik, ze sie zapytam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :) Puedeleczko o ile pamietam kupilam w TKMaxx ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger