Printfriendly

Podsumowanie 2019 i plany na 2020


Nadszedł nowy rok a wraz z nim pora na podsumowania starego i plany na kolejny rok. 2019 to był długi i ciężki rok, wiele się w nim działo. 

Podsumowanie 2019 i plany na 2020


Podsumowanie 2019 i plany na 2020


Podsumowanie 2019


Najważniejszym i najsmutniejszym wydarzeniem tego roku było odejście mojej mamy, z czym nadal nie mogę się pogodzić. Mimo upływu kilku miesięcy, nadal to do mnie nie dociera. Często łapię się na tym, że chciałabym do niej zadzwonić i o czymś opowiedzieć ... ;( 

Mimo tak smutnego wydarzenia, w tym roku nastąpił także jeden bardzo optymistyczny akcent, a mianowicie na koniec roku udało nam się przeprowadzić do własnego domku ;) 

W związku w powyższymi wydarzeniami, jak mogliście zauważyć, na blogu nie pojawiło się zbyt wielu nowych przepisów. Po prostu nie miałam czasu, ani głowy do gotowania, a ostatnio byłam bardzo zajęta pakowaniem i przeprowadzką. Teraz jednak już nie mogę się doczekać kiedy zacznę gotować w mojej nowej kuchni. Możecie być pewni, że już wkrótce na blogu pojawią się nowe przepisy :) 
Mimo tak niesprzyjających zdarzeń na wiosnę udało mi się przeprowadzić akcję kulinarną - kuchnia szkocka. W tym roku przygotowałam 12 szkockich przepisów! Myślę, że to niezły wynik. Zdecydowanie polecam Wam zajrzeć do zakładki ze szkockimi przepisami, a przekonacie się ze kuchnia szkocka jest niezwykle smaczna i różnorodna.

podsumowanie kuchnia szkocka

Najsmaczniejsze w 2019


W 2019 roku największą popularnością cieszyły się proste, domowe zapiekanki, banalna surówka z czerwonej kapusty i pyszne jajka faszerowane awokado.


najlepsze w 2019


najsmaczniejsze w 2019


the best of 2019


2019 podsumowanie


2019 podsumowanie


Plany na 2020


Najważniejszy plan na ten rok to przede wszystkim wrócić do gotowania i blogowania. A fakt gotowania w nowej kuchni jest niezwykle mobilizujący :) Mam też nowe, dobre miejsce do robienia zdjęć, także mam nadzieję, że te będą również lepsze. 

W 2020 zamierzam powrócić do mojego postanowienia i gotować co najmniej 1 zupę w tygodniu ;) Bardzo lubię geste, sycące i aromatyczne zupy, a zima to idealna pora na ich gotowanie ;) Dlatego w tym roku możecie spodziewać się kilkudziesięciu nowych przepisów na zupy! 


plany na 2020

W tym roku zamierzam ponownie przeprowadzić akcję kulinarną - kuchnia szkocka, aby pokazać Wam kilka nowych szkockich przepisów. 
Ponadto chciałabym tez przybliżyć Wam kuchnię i południowo - azjatycka, dlatego tez możecie spodziewać się kilku nowych przepisów z tej części świata ;) Myślę, że pojawią się także wpisy dotyczące przypraw i innych dodatków wykorzystywanych do przygotowania tych orientalnych potraw. 


Plany kulinarne 2020

Od jakiegoś czasu używam także wolnowara i chciałabym w końcu podzielić się z Wami przepisami z tego urządzenia. Oprócz przepisów przygotuje także wpis o samym urządzeniu, jego zaletach i o tym co można w nim gotować :) Mam nadzieję, że są tu fani tego gara, a sceptyków do niego przekonam ;) 
Mam również nadzieję, że w tym roku pójdzie mi lepiej z przygotowywaniem pudełek z jedzonkiem do pracy. Na kupowanie jedzenia w pracy wydaje majątek, a jakość tego jedzenia pozostawia wiele do życzenia. Dlatego tez już od dziś zaczęłam pakować jedzonko do pracy. Mojemu K. również bardzo się one spodobały i nareszcie zrozumiał dlaczego mam tak wiele różnych pudełeczek ;) 


Plany na 2020 lunchbox

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i bardzo motywujące.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © Codzienne Gotowanie , Blogger