wtorek, 4 października 2016

Rozgrzewające zupy na jesień

Ponieważ nadeszła jesień, którą swoją drogą bardzo lubię, postanowiłam przygotować zestawienie najlepszych, rozgrzewających zup na jesień. Ta pora roku obfituje we wszelkiego rodzaju cudowne warzywa (marchewka, dynia, kukurydza i wiele innych), które doskonale nadają się do przygotowania fantastycznych, zawiesistych i bardzo smacznych zup. Jesienne zupy moim zdaniem muszą być geste, aromatyczne i sycące. Mam nadzieję, że moje zupy przypadną Wam do gustu i że każdy znajdzie w tym zestawieniu coś dla siebie. Polecam!


Pikantna zupa z kukurydzy


Zupa dyniowo - marchewkowa


Kokosowa zupa z czerwonej soczewicy


Zupa dyniowa w pięciu smakach


Krem z selera


Mulligatawny


Krem z selera z kokosem i chilli


Zupa marchewkowa z soczewicą


Zupa marchewkowa z masłem orzechowym


Ostra zupa kukurydziana z nachosami


Indyjska zupa kalafiorowa


Pikantna zupa z pieczonej papryki


Ostra zupa z ciecierzycy


Zupa bananowa z curry


Zupa z pieczonego kalafiora


Błyskawiczna zupa z czerwonej soczewicy z pomidorami i tymiankiem


Gęsta zupa z soczewicy


Rozgrzewający krem z dyni z chrupiącym bekonem



Jeżeli spodobały się Wam moje pomysły na jesienne zupy i przygotowaliście którąś z nich to koniecznie dajcie znać! :) 

Smacznego!

6 komentarzy:

  1. Coś dla mnie :) Nie wyobrażam sobie jesieni bez zup, gorących i gęstych, mmm... Jestem pewna, że wypróbuję kilka z tego zestawienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze:) Jak zrobisz to daj znac czy Ci smakowaly ;)

      Usuń
  2. marchewkowa z masłem orzechowym,,na jestem bardzo ciekawa jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakuje rewelacyjnie! Gorąco polecam wypróbować! :)

      Usuń
  3. Jakie wspaniałe te zupy! Ja ostatnio mam na nie bardzo dużą ochotę i jem zupę prawie codziennie. Zapiszę sobie Twoje przepisy, bo chętnie sobie coś urozmaicę. W sumie to nie robiłam jeszcze zupy z selera!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :) Ciesze sie, ze Ci sie spodobaly, a sa na prawde smaczne, pozywne i rozgrzewajace, polecam wyprobowac! A selerowa z mlekiem kokosowym i chilli jest na prawde super! :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze - są one dla mnie niezwykle cenne i motywujące.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...